Subject: Ojasoo-Ardu tee
From: Üllar Sein <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Jul 2025 12:44:04 +0300

Tere

Kose valla elanikelt saabus teade, et Ojasoo-Ardu teel (11141) on suured
vajumised sinna eelmisel aastal paigaldatud truupide kohal. Kuna kõnealune
tee kuulub riigile, siis palun teilt infot olukorra ja remondivõimaluste
kohta.

Lugupidamisega

----------------------------------------------

Üllar Sein

Ehitusnõunik

Telefon  +372 5305 3716

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kose Vallavalitsus

Hariduse tn 1, Kose alevik, Kose vald, Harju maakond, 75101
<https://www.kosevald.ee/> www.kosevald.ee

Jägi meie tegevust ka sotsiaalmeedias

 <https://www.facebook.com/Kosevald>